।।कानूनी सेवा र परामर्शका लागि हामीलाई सम्झनुहोस् ।।

Wednesday, June 10, 2020

बेसिशहर को यातायात एक सरोकार
                        आजको बिकासको मुख्य आधार भन्नु नै बाटा घाटा पुल पुलेसा वा सडक तथा यातायातलाइ नागरिकहरुले लिने गरेका छन । त्यसैले प्रत्येक गाँउघर र टोल टोलका आमा समुह वाबा समुहयुवा समूह तथा क्लवहरुमा सम्मिलित भएका सबै  मानिसहरुको माग नै कच्चिरुपमै भए पनि बाटो हुन पुगेको छ । प्रतिनिधि तथा प्रदेश सभाका सदस्यका निर्वाचनका उम्मेदवार सगँ होस वा स्थानिय तहको सरकार सगँ होस बाटा घाटा तथा यातायातको बिषयमा बढी माग छलफल र आबश्यकताको पहिचान गराउछन  जनताहरु । साधारण रुपमा बुझ्दा कुरो ठीकै हो की जस्तो पनि लागेको छ । यातायात प्रगति र समृद्धिको साच्चिकै मुल आधार रहेछ । लमजुङ कै प्रसंगलाइ कोट्टयाउदा पनि यातायातको बिकासले जिल्लाको प्रगतिमा ठुलो भूमिका खेलेकै पाइन्छ । वि.सं २०२८ सालमा कुन्छामा रहेको सदरमुकाम बेसिशहरमा सर्दा सरकारी कार्यालयहरु राख्ने घर वा भवनहरु थिएनन । सामान्य घरहरुमा छरिएको रुपमा सरकारी कार्यलयहरुलाइ येन केन मिलाएर राखिएको थियो । एउटा कार्यालयबाट अर्कोमा जादा १०-१५ मिनेट हिढेर जान पर्ने र त्यसमा पनि हिडने गोरेटो बाटो पनि थिएन । उपयुक्त बजार ब्यबस्थापनको कुरै छोडौ एउटा सामान्य सामान किन्न पनि पोखरा वा नारायणगढ जानु पर्दथ्यो । नुन तेल पनि ८-९ दिन लगाएर नायणगढबाटै ल्याउने गरिन्थ्यो । सदरमुकाम आए पछी सबैको प्राथमिकता यातायात मै पर्दा पनि झण्डै  एक दशक पछी मात्र सदरमुकामा गाडी देखा पर्न सक्यो ।  ततःकालिन अबश्थामा कच्चि रोडमा शक्तिमान जस्ता माल गाडी चल्दा डुम्रेबाट बेसिशहर आइ पुग्दा हातमा उठेका ठेला अहिले सम्म पनि नहराएका बुढा पाकाहरु कुरा गरि रहन्छन । डेढ दशक पछी बल्ल तल्ल ४२ कि.मि बाटो कालो पत्रे हुन त सक्यो । यसले अलिकति श्वास फेरेको अनुभव त भयो  तर साह्रै नै साँघुरो रुपमा हुदा हाल सम्म पनि पुर्ण श्वास फेर्न सकिएको छैन । जसको कारणले गर्दा  खाल्टा खुल्टी परी छिटो भन्दा छिटो बाटो बिग्रन गयो । जनताले सास्ति पाएका छन । मुखले मात्र बकबक गर्ने लमजुङका हुतिहारा र तन्दुरी नेताले  हाल सम्म पनि केही पनि गर्न सकेका छैनन । तनहुँ क्षेत्रमा पर्ने बाटो भने प्रभाव साली नेताको कारणले  हाल सम्म पनि त्यती बिग्रन पाएन ।  आकाश पाताल जोडी ताराबाजी लगाउने तर क्षमता र ब्यबहारमा भने शुन्य भएका तथा अरुको छायामा मात्र बाच्न रुचाउने  राजनैतिक नेताका कारणले हाल सम्म पनि बाटो क्षत बिच्छेदकै अबस्थामा देखिएको छ । जे जस्तो भए पनि झण्डै लमजुङको मुटु वा केन्द्र बिन्दु भएर मनाङ जाने हुदा  डुम्रे बेसिशहर मार्गले लमजुङको बिकासमा महत्वपुर्ण टेवा दिएकै छ । ऐले आएर सदरमुकाम सगँ जिल्लाका अधिकांश भाग कच्ची रोडले जोडिएको छ। केहि सुबिधा भएको  महशुस त भएको छ तर कच्चि रोडमा गाडी चलाउदा जनताले तिर्न परेको भाडाको दर र खतराको कुरा सुन्दा जिभ्रो टोक्नु पर्ने अवस्था छ । यस बिषयमा सबै तै चुप र मै चुप देखिन्छन । त्यसै गरी गाडी सञ्चालनको अस्त ब्यस्त ब्यबस्थापन । न यहाँ टिकटिङको राम्रो ब्यबस्था छ न समयको ख्याल गरिन्छ। न सेवाग्राहिको सुबिधा नै ख्याल गरिन्छ । गाडी काउन्टरमा आइ नपुग्दै र एउटा पनि टीकट नकाटदै  रित्तो चलानी दिएर गाडि फुल भयो भनिन्छ । अझ कतिपय दिनमा त टिकट लिन पर्दैन गाडीमा गएर बसे हुन्छ । उहि टिकटको ब्यबस्था हुन्छ भनिन्छ । गाडिमा बसेको केही छिन पछी टिकट माग्दा टिकट त काउन्टरले दिने हो हामीले होइन भनी तोकीएको दर भन्दा पनि बढी रकम मागिन्छ । नदिए निस्कने धम्की समेत दिइन्छ । यो कुरा सबै बस ब्यबसायि समिति प्रहरी प्रशासन राजनैतिक नेता तथा स्थानिय सरकारलाइ समेत थाहा छ तर कोही पनि सेवा ग्राहि जनता वा उपभोक्ताको हित र भलाइको लागि अहिले सम्म उभिएको वा एक शब्द बोलेको पाइएको छैन । यहा हामीले  सुन्दा पृथ्वी राजमार्ग बस संचालक समिति नारायणी बस ब्यबसायी समिति लमजुङ कालिका माइक्रो बस संचालक समिति नेपाल माइक्रो तथा मर्स्याङदी यातायात एण्ड ट्रान्सपोर्ट सेवा लगायतका थुप्रै समितिबाट बस संचालन गरेको पाइन्छ । एक जना काउन्टर इन्चार्ज र अन्य ३ जना गरी ४ जना भएको मर्स्याङदी यातायत एण्ड ट्रान्सपोर्ट समितिले मात्र बेसिशहर बाट मनाङ तर्फ ७० वटा बोलेरो र १० वटा म्याकस गरी ८० वटा गाडी सचालनमा ल्याएको र प्रत्येक दिन बिहान मानिस भरिए पछि ३ बजे सम्म चामे पुग्ने गरी पठाउने जानकारीमा आएको छ ।
 त्यसै गरी १९ जना समावेस भै संचालक समिति बनेको लमजुङ कालिका नेपाल माइक्रो नारायणी तथा पृथ्वी राजमार्ग माइक्रो बस ब्यबसायी समितिले संयुक्त रुपमा बेसिशहरबाट बिहान ५.५० देखी दिउसो ३ बजे सम्ममा प्रत्येक २०-२५ मिनेटको फरकमा काठमाण्डौको लागी २७ वटा पोखराको लागि बिहान ६.३० ७.४० ८.०० र ९.४५ र दिवामा २.००३.०० र ४.०० बजे गरी ६ वटा नारायण गढको लागि बिहान ७ बजे मध्यान्ह१२.१५ बजे र दिवा २.००बजे गरी ३ वटा गाडी पठाउने गरेको जानकारीमा आएको छ ।  त्यस्सै गरी  ८ जना कर्मचारी रहेको पृथ्बी राजमार्ग बस संचालक समिति ले ठुला बसहरु बिहान ६ बजे डुम्रे ६.१०मा सुनौली ६.२०मा गोर्खा ६.३०मा नारायण गढ६.४०मा काठमाणडौ ६.५०मा केवुलकार ७ बजे चनौली ७.१५मा काठमाण्डौ ७.३०मा पोखरा ७.४५मा नारायणगढ ८ बजे डुम्रे ८.१०मा काठमाण्डौ ८.२०मा काठमाणडौ ८.३०मा पोखरा ८.४० मा खुदीबाट काठमाण्डौ ८.५५ मा नारायणगढ ९.००बजे पोखरा ९.१५ मा काठमाणडौ ९.३० मा नारायण गढ ९.४० मा काठमाण्डौ १०.१० मा नारायण गढ १०.२० मा काठमाण्डौ १०.३०मा डुम्रे १०.५० मा पोखरा ११.०५ मा डुम्रे ११.०५ मा नारायण गढ ११.२० मा काठमाण्डौ ११.३०मा डुम्रे ११.५० मा नारायण १२.०५ मा पोखरा १२.२० मा चनौली १२.४० मा पोखरा १.०० बजे डुम्रेर यस पछी १५ मिनेट को  फरकमा डुम्रे सम्म ५ बजे सम्म १४ वटा बस संचालन गर्ने तालिका भएको पनि जानकारीमा आएको छ ।  त्यसैगरी स्थानिय रुपमा ८.बजे प्यार्जुङ ८.३० मा खत्री ठाँटी ९ बजे डुम्रे ९.३०माखत्री ठाँटी १० बजे डुम्रे १०.३० बजे डुम्रे ११.२० डुम्रे १२. १० प्यार्जुङ १२.३० मा नेटा बांग्रे १.१०मा चीती हिले १.१० मा ठूलो स्वाँरा १.३० मा भोर्लेटार १.५० र३.३० मा छोटे खोला १.५० मा बोराङ कुयाले २.१० मा जीता सात्धारे २.१५ मा पाचोक २.३०मा च्यानपाटा २.३५ मा ओखरी २.५० माजीताकोट. ३.१० मा चीति हिले ३.१० मा भोर्लेटार ३.३०मा बोराङ खोला ३.५० मा धुसेनी ४.०० मा दुवार ५.१० ५.३० ५.५० मा र ६ बजे मा खत्री ठाँटी २.४० मा पुरानो कोट र ३.३० मा नाल्मा गाडीहरु जाने कार्यतालिका सार्वजनिकरुपमा प्रकाशन गरेता पनि तोकिएको स्थान समय र नम्बरको गाडी उचित ब्यबस्थापनका  साथ नचल्ने गरेको जिल्लाबासीहरुले बताउने गरेका छन । बेसिशहरको चक्रपथ तथा अन्य लिंक रोडहरु समेत मर्मत संभार गरी तीनमा समेत गाडी संचालन गर्ने र गराउन पर्नेमा न यहाँको स्थानिय सरकार लागेको छ न नेता र प्रशासन तथा बस ब्यबसायी समिति नै । बजारको बिचको रोडलाइ मात्र बेसिशहर सम्झने पुरातन र स्वार्थी बिचार ऐले सम्म पनी हटन सकेको छैन ।  बाटोको केन्द्रबाट दुबैतिर १0-१0 मिटर चौडा बनाइ मुल सडकलाइ बिस्तार गर्ने कुरा  पनि गर्भ मै तुहियो । दुनियादारको जिमि जग्गा मासेर बनाइएका अन्य कच्ची सडकहरु पनि हाँसेर बसेका छन । किन यहाँका ठुला र बढा हुँ भन्नेले समानता र स्वतन्त्रता तथा लोकतन्त्रको कुराहरु गर्दा होलान पर्यवेक्षकहरु दंग परेका छन । न यहाँ नयाँ सोँच र बिचार देखा परेको छ न फरक ब्यबहार । न सल्लाह र छलफल नै हुने गरेको छ न प्रजातन्त्रिक आचरण र संस्कार छ र न संस्कृति । न कानूनी शासनको प्रत्याभुति छ न नैतिकता को । अन्य जिल्लाका सदरमुकामका नगर पालिकाहरुमाभएका फराकिला बाटाघाटाहरु तथा त्यहा  नियमित रुपमा संचालन भएका नगर बस म्याजिक  टेम्पो इलेक्ट्रिक रिक्सा लगाएतका आधुनिक यातायातका साधनहरु देख्दा मन त कल्पिन्छ तर के गर्ने पुर्पुरै अभागी भए पछी ।  ठिक र उचित समयमा जनताले यातायातको सुबिधा नपाएका धेरै गुनासाहरु सार्वजनिक भएता पनि सरोकारवालाहरु ले ध्यान पुर्याएको नपाइदा जनतालाइ अब कहिल्यै पनि नचाहिने गरी अवहेलना भएको छ ।  त्यसमा पनि लमजुङको सदरमुकाम रहेको बेसिशहर न.पा.को यातायातको ब्यबस्था कुकुरको पुच्छरलाइ बाह्र बर्ष सम्म ढुंग्रामा राखेर निकाले जस्तै छ । त्यसैले पुःन एक पटक स्थानिय सरकार र प्रशासन तथा बस ब्यबसायीहरुलाइ ब्यक्तिगत फाइदा मात्र नहेरी सच्चा जन सेवक बनी तलका कुराहरुमा ध्यान पुर्याइदिन आम सेबाग्राहीको तर्फबाट हार्दिक अनुरोध गरिएको छ ।   
१.         अनिवार्य रुपमा  ब्यबस्थित तरिकाबाट नगर बसहरु संचालन गरी दिने ।
२.      टिकट काउन्टर बाटै टिकट दिएर यात्रुहरु  सबैको नाम र ठेगाना उल्लेख गरी चलानी लिएर मात्र ठीक समयमा बस संचालन गर्ने ।
३.      प्रहरी ले चेकपोष्टमा चेक गर्दा यात्रुलाइ सिट संख्याको आधारमा टीकट दिएर बस संचालन गरेको छ छैन अनिवार्य रुपमा  चेक गरेकै हुनु पर्ने र त्यसको निस्सा गाडीवालालाइ दिनु पर्ने।
४.       स्थानिय प्रशासन तथा स्थानिय सरकार ले माथि उल्लेखित कुराहरु भए नभएको अनुगमन गर्ने ब्यबस्था मिलाउने र कानून बमोजिम नगर्नेलाइ तेरो र मेरो नभनी आबश्यक दण्ड सजाँय गर्ने। 
५.       बस ब्यबसायी समितिले बस रिजर्भमा पठाउदा पनि अर्को ब्यबस्था गरेर मात्र पठाउने ।
६.        गाडीहरु कन्डिसनमा भए नभएको काउन्टरले चेक गरेर मात्र  हिडने अनुमति दिने ।
७.        कदं कदाचित गाडी बिच बाटामा बिग्रिएमा यात्रुहरुलाइ टिकटमा  उल्लेख भएको स्थानमा पुर्याउन र यात्रुहरुको सामानको सुरक्षा को जिम्मा गाडीवालाले लिनै पर्ने।  
८.       माथिका कुरा हरु हुन नसक्दा यात्रुहरुले सम्बन्धित ब्यक्तिलाइ जानकारी गराउन एउटा कल सेन्टर को ब्यबस्था बस ब्यबसायि समितिले मिलाउने । आदि
  यति मात्र मिलाउन सके पनि बेसिशहर न. पा. अलिकती शहरको रुपमा देखा पर्न सक्थ्यो की । नत्र त कुन्नी । अस्तु. . . .. ..
                                                                  बुद्धिसागर बराल
                                                              बेसिशहर न.पा ८ लमजुङ
 मितिः-२०७४ मार्ग २० गते रोज ४ शुभम्.  .. .  . .. . .

Share:

Related Posts:

स्थानीय तहहरुको विवरण

महानगरपालिका

उप-महानगरपालिका
११

नगरपालिका
२७६

गाँउपालिका
४६०

जम्मा नपा/गापा
७५३

जम्मा जि.स.स
७७

जम्मा वडा संख्या
६७४३

जम्मा जनसंख्या
२५४४२९५१


Total Pageviews

1205
Copyright © 2025 श्री बेसीशहर कानूनी सेवा केन्द्र | Design by:- Pushpa Sagar Baral |